Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Στο βιβλιαράκι που επιμελήθηκε η διεπιστημονική ομάδα που πλαισιώνει το "Όναρ-μέσω τέχνης για το άρρωστο παιδί" διαβάζω αληθινές ιστορίες μέσα από διαλόγους. Η ομάδα χρησιμοποιεί την τεχνική της αφήγησης, μουσικοκινητικά παιχνίδια, θεατρικό παιχνίδι, διαλέξεις, παρουσιάσεις, συμβουλευτική γονέων ΑμεΑ , γελωτοθεραπεία και χρήση εικαστικών μέσων. Να ένας διάλογος ανάμεσα σε νοσηλευόμενο παιδί και γελωτοθεραπευτή:

Γελωτοθεραπευτής: Όταν γίνεις καλά θα σε πάρω στην κατασκήνωση
Παιδί: Μα είμαι καλά!
Γελωτοθεραπευτής: Ο γιατρός λέει πως δεν είσαι ακόμη. Πότε αρρώστησες;
Παιδί: Πολλά χρόνια είμαι άρρωστη
Γελωτοθεραπευτής: Πότε; Για θυμήσου!
Παιδί: Αφού ξέρω. Όταν ο πατέρας μου πήγε να σκοτώσει την μητέρα μου εγώ είπα πως θέλω να πεθάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου